من آدم ساده ایی هستم...

اصلا بزار ببینم به شما بگن 5 تا از نقصها و اخلاقای بدتون رو بنویسید میتونید بنویسید؟

اگه نتونستین پس خودتون رو نشناختین!اما من فهمیدم خیلی ساده ام.نمیگم مهربونم اما هر کاری تونستم کردم بدون منت و چشم داشت.

برای این میگم ساده ام چون براحتی حرفای ادما رو باور میکنم.متوجه منظور واقعی نمیشم اینو نفهمیدم هر کی دنبال یه چیزی هست از گفتگو...

چیزایی دیدم که دیدم رو به همه بد کرده لااقلش گاردم رو کاملا میبندم و دیگه به هیچ کس اجازه نمیدم به راحتی بیاد تو.

من ادم ساده ایی هستم اما دیگه میخوام ساده نباشم.ساده زود غیر ساده میشه.بدبختی اینه آدمهای ساده رو زود کم رنگ کردن.

من کف دستم چیزی ننوشتم من با کسی بازی نکردم من خیلی کارهای عجیب غریبی با کسی نکردم اما....

به هر حال دنیا بسیار عجیبی شده و فوق العاده پیچیده باید بیشتر دقت کنم و دیگه ساده نباشم.

من ساده ام اما ساده لوح نیستم.یکم ناراحتم اما خوب هیچ چیز ثابت نیست حتی ناراحتی...

شاد باشی