یا حق

من تصمیم گرفتم با توجه به شرایط زیر و چیزهای دیگر که قابل ذکر نیست پرونده ازدواج و فکر در موردش را کلا بزارم کنار(مهر موم شده).به هیچ عنوان القای چیز خاصی هم ندارم.در مورد خودم هست و بس!کلا نسبت بهش سِر شدم مثل کسی که آمپول بی حس به دندونش زده اما قرار نیست دندان پزشک کاری روش انجام بده هر چقدر هم با دندان لبامو گاز میگیرم نه درد داره نه چیزی فقط لبامو زخم میکنه فکر الکی در مورد ازدواج هم وقتی شرایطشو نداری جز زخم شدن قلبم هیچ فایده دیگری نداره اصلا چرا باید در مورد چیزی که قرار نیست برام اتفاق بیفته فکر و ذکر کنم؟مگه قراره همه ازدواج کنن؟اینجوری آمار طلاق میاد پایین اصلا.برای کسانی که شرایطشو دارن و در آینده نزدیک قراره ازدواج کنن آرزوی خوشبختی میکنم:

*گرانی فوق العاده مسکن و همچنین احازه بها

*نبود شغل مناسب

*نداشتن هیچ گونه آشنا و پارتی و ضامن و معرف معتبر

*نداشتن آشنا و دوست پولدار یا صاحب صنعت و کار.

*نداشتن سابقه کار!

*درس نخواندن در رشته مناسب!

*نداشتن پس انداز قابل توجه

*نداشتن امید 

*زیاد بودن غم و غصه

)با امید زنده ایم(