--------

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ»

«یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ»

«یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

سال جدید سال 97 داره کم کم میاد چند ساعتی بیشتر نمونده.اقای روحانی هم پیام سال نوعش اومد برام چند دقیقه پیش همه دارن تبریک میگن و خودمونو داریم برای شروع یه سال جدید اماده میکنیم.

اما قبلش یه گریزی به سال 96 بزنم،سال نود وشش در کل اصلا سال خوبی برام نبود.

 تابستون اومد و من درمانم رو شروع کردم کلی رفت و آمد و هزینه به مرکز استان و خوشبختانه تمام آزمایشات و معاینات جوابش منفی میشد و دکتر برای غلظت بسیار بالای خونم دائم فصد خون تجویز میکردن و من در تابستان 6بار فصد خون انجام دادم و حتی آزمایش ژنتیک در تهران دادم و سی تی اسکن بدن اما همه منفی بود و من درمان نشدم .مهر اومد و اراک قبول شدم اما اصلا اتفاقات خوبی برام نیوفتاد،مشکلات زیادی برام پیش اومد دانشگاه خوابگاه نداشت(همین جا توصیه کنم اگه اراک رو انتخاب میکنید باید بدونید برای کارشناسی تا ترم سه و ارشد ترم دو به بعد خوابگان دارن و قبلش باید از خودگردان استفاده کنید که هزینه کمی هم نداره) اصلا و اصلا حالم خیلی بد شد و راهی تهران و بیمارستان شدم.اونجا گفتن قلبت مشکل داره و باید بستری بشی !هیچی از اول ابان تا اخرش درگیر بیمارستان و ازمایشات بودم  و جراحی شدم(همین تک انتخاب خوب سال96 برام بود) مرخصی گرفتم.تو مدت استراحت خونه بودم و نتونستم ثبت نام حضوری شرکت کنم و خوابگاه هم بهم نرسید،بیشتر از پیش دلسرد شدم.

یک تصمیم مهم گرفتم!انصراف دادم با کلی دودلی و شک به زحمت برگشتم خونه و کتاب سفارش دادم(جا داره از گاج بخاطر تخفیفات عالیش تشکر کنم به دادم رسید) و نشستم درس بخونم برای کنکور که دوباره بعد از سلامتی بتونم پرستاری قبول بشم.

با همه خوبی و بدیش امیدوارم دیگه تکرار نشه این اتفاقات برای من و هیچ کس دیگه.

از خدا شاکرم که به دست جراح ها و تیم قوی پزشکی بیمارستان قلب شهید رجایی تهران و دعاهای مادر وپدر و خانواده و دوستانم سلامتی به من بازگشت و نفسی راحت میتونم بکشم.

در سال 97:

امیدوارم در کنکور نتیجه خوبی بگیرم و بتونم پرستاری قبول بشم.

امیدوارم خدا سلامتی به همه هموطنام بخصوص همه بیمارا و مادر و پدرم بده و سایشون همیشه بالا سرم باشه.

امیدوارم سال 97هزار اتفاق خوب برامون بیوفته.لبخند همیشه مهمون خونمون و لبمون باشه و گریمون هم فقط اشک شوق باشه.

امیدوارم سال 97مشکلات از خونه همه بره و برنگرده و کار و کاسبی هم سکه بشه و پیامک هم فقط پیامک واریز براشون بیاد ان شا الله.

امیدوارم همه تو سال جدید به خواسته هاشون برسن.

امیدوارم سال 97 همه عاشق و معشوق ها به هم برسن.

امیدوارم همه امیدوارانه زندگی کنیم.

خـــــــدایـــــــــــا بـه امــیــــــــــــد خــــــودت

سال 97 مبارکتون