کتاب دی 96
جیره کتابخوانی دی ماه نود شش!

متاسفانه این اولین جیره امسال هست و خجالت هم دارد اما خوب تا پایان سال سه ماهی مانده و لاقل میشود ده کتاب خواند تا لااقل کتاب نخوانده سال تمام نشود ابتدای سال من 30 کتاب را برای امسال مدنظرگرفتم که تا بحال فقط یک عدد(وافعا که)خواندم.
عیب نداره و سرزنش خودم هم بیفایده!
شنبه 16دی رفتم کتابخانه و این 4جلد رو امانت گرفتم کتاب حجیم و پر صفحه نگرفتم تا بتونم از پسش بر بیام.تنوع ژانر هم دادم دو تا داستان و یک شعر و یک نمایشنامه!
حالا هم که در دوره پساتلگرام قرار دارم چه بهتر از کتابخوانی(توجیه کتاب نخوندن مثلا)!
در این مسیر برنامه کتاباز شبکه نسیم که هر شب ساعت 8 پخش میشه هم بی تاثیر نبود و من میبینم که افراد کتابخوان و کتاباز چه ارامش و سطح سواد و بیان و دامنه لغات خوبی دارن بی تاثیر بر من نبود هر شب کتابهایی که معرفی میکنن را تو دفترم مینویسم تا در اولین فرصت بخوانمشان و لذت ببرم.(از اقای سروش صحت و شبکه نسیم و برنامه کتاباز و خانم مژده لواسانی همین جا تشکر میکنم)
امیدوارم قبل از مرگ 1001 کتاب رو بخوانم و بلکه بیشتر.
الهی آمین.

کتابها:
1.دوستش داشتم -آنا گاوالدا -نشر ماهی
2.کاش کسی جایی منتظرم باشد - آنا گاوالدا-نشر ماهی
3.آینه های ناگهان-مرحوم قیصر امین پور-نشر افق
4.ایوانف-آنتوان چخف-نشر قطره

حتما بعد از مطاله در پستی دیگر در مورد هر کدام و احساسم در موردشان مینویسم.